Benvenuti in ZIBO YUNFENG INDUSTRIAL CERAMICS CO., LTD

606 / 400L-materiale di nylon pulitore à bassa cunsistenza in a pianta chì faci a carta

Breve descrizzione:

Applicazione di pulitore à bassa densità Questa macchina di carta di pasta di cartone di megliu scelta di Investitori, pulitore di pasta di cartone hè un tippu di apparecchiatura di pulitura chì hè aduprata per rimuovere i granuli grezzi, spume, plastica è cusì in u prucessu di fabbricazione di pasta di carta. Hè ampiamente adupratu per a fabbricazione di polpa riciclata è a linea di produzione di cassette d'ova. Novu tippu Pulitore efficiente pesante U Pulitore Impurità Pesante YF hè adupratu principalmente per rimuovere impurità pesanti cum'è ghiaia, rottami di ferru, polvere è particelle di grande tinta da d ...


  • ceramica: 92% / 95% 97% 99% alumina & ZTA
  • sus304: 0Cr18Ni9
  • Dettaglio di u Produttu

    Tags produttu

    Applicazione pulita à bassa densità

    Questa Macchina di carta di pasta di cartone di megliu scelta di Investitori, pulitore di pasta di cartone hè un tippu di apparecchiatura di pulping chì hè aduprata per rimuovere i granuli grezzi, spume, plastica è cusì in u prucessu di fabbricazione di pasta di carta. Hè ampiamente adupratu per a fabbricazione di polpa riciclata è a linea di produzione di cassette d'ova.

    Novu tippu

    Pulitore efficiente pesante

    U Pulitore di Impurità Pesante YF hè adupratu principalmente per rimuovere impurità pesanti cum'è ghiaia, rottami di ferru, polvere è particelle di inchiostru grossu da diversi tippi di polpa. A cunsistenza di corsa più alta pò ghjunghje à 2%, riduce a perdita di fibre, migliurà a capacità produttiva, diminuisce i segmenti necessarii è numeri di pulitore.Alta efficienza di pulizia, chì evita l'accumulazione di contenutu di cenere in l'ultime sezioni. L'alta affidabilità di l'operazione, ùn seria micca bluccata.

    Type YF400 / 600
    Capacità di passaghju di l'attrezzatura unica (l / min) 400-480
    Temperatura massima di esercizio (ºC) 70
    Pressione massima di eserciziu (Mpa) 0.4
    Consistenza di ingressu (%) ≤2%
    Flussu d'acqua di lavà 20-60l / min

    L'eliminatore di scorie pesanti à alta efficienza di a serie YF600 pò esse ampiamente adupratu in tutti i generi di polpa per pulisce è separà i residui fini, hè una varietà di apparecchiature di pulping di corrispondenza è trasformazione tecnica di a prima scelta di apparecchiature di rimozione di scorie.
    Principiu è struttura di u tippu YF600 di rimozione di scoria

    Funzioni di struttura

    1. Struttura spaccata
    Pulitore per struttura split, tuttu u Pulitore pò esse divisu in 3-4 sezioni, faciule da smuntà è rimpiazzà.
    2, diverse manere di scaricamentu di scoria
    Sicondu i sfarenti bisogni di l'utilizatori di sceglie sfarenti modi di scaricamentu di scoria, per adattassi à l'ambiente di travagliu di l'utilizatore.
    3, bocca di eliminazione di scoria resistente à l'usura di ceramica
    A parte inferiore di u conu di u separatore di scoria adopta un ugliu in ceramica chì resiste à l'usura, chì non solu assicura un tasso stabile di scarica di scoria, ma prolunga ancu a vita di serviziu.
    A cumpagnia secondu u diversu modu di scoria è e diverse necessità di l'utente di furnisce diverse forme, diverse specificazioni di bocca di scoria ceramica.
    4. Ogni pipa di slurry hè cunnessa cù u manguu di u ramu slagger, è dotata di una valvola per facilità l'usu flessibile di tuttu u sistema à u singulu slagger.
    5. Nisuna parte mobile, operazione stabile è affidabile.

    Caratteristiche

    E caratteristiche strutturali uniche facenu chì u pulitore di scorie pesanti abbia e caratteristiche seguenti:
    1, pò eliminà efficacemente a slurry in a sabbia, ghiaia, filu di ferru è altre impurità pesanti;
    2, aumentanu a quantità è più putenza di scoria, riduce relativamente a perdita di fibra;
    3. Operazione stabile.
    Durante l'operazione, pò pruduce un mudellu fluidu assai stabile, chì pò eliminà in modo efficace è continuu impurità.
    4. Effettu significativu di salvamentu di slurry.


  • Precedente:
  • Next: