Benvenuti in ZIBO YUNFENG INDUSTRIAL CERAMICS CO., LTD

Attrezzatura di purificazione di Pulpa di Carta desander equipment principiu

U slagger vortex hè statu inventatu in u 1891, ma hè statu adupratu per a prima volta in l'industria di a carta in u 1906.

À quellu tempu, u slagger vortex era adupratu solu per rimuovere impurità pesanti da u slurry di fibra.

U corpu principale di l'eliminatore di scorie hè un cilindru, chì ùn hè statu migliuratu in un conu finu à circa l'anni 1950, è hè statu largamente adupratu in l'industria di a carta.

Ùn hè statu chè à l'iniziu di l'anni 60 chì u desander vortex hè statu largamente applicatu in Cina.

Dapoi l'anni 70, a causa di u rapidu aumentu di l'usu di a carta riciclata, a slurry di materie prime in fibra secondaria, u tippu è a quantità di impurità in a slurry di fibra sò assai aumentate.

Per e necessità di a purificazione di a polpa, u sviluppu di l'eliminatore di scorie hè assai veloce, ci sò stati una varietà di tippi è mudelli di eliminatore di scorie per a purificazione di pulpa di rifiuti, cume impurità pesanti in eliminatore di scorie, impurità leggere in eliminatore di scorie è prudutti di serie di eliminatori di scorie à doppia funzione.

U slagger di impurità pesanti hè adupratu per rimuovere le impurità in a polpa cun una densità più alta di a fibra. Oghje ghjornu, ci sò assai impurità pesanti in serie di prudutti fatti di diversi tipi, diametri, lunghezze di u corpu principale è materiali.

In listessu tempu, un gran numeru di miglioramenti di cuncepimentu sò stati fatti nantu à l'entrata di slurry, l'uscita di slurry, l'uscita di scoria, a struttura principale, u dispositivu di deviazione, e prestazioni materiali è u tippu di l'unità cumbinata di l'eliminatore di scorie.

Per riduce a perdita di fibre, hè statu aghjuntu un salvatore di polpa o una stazione di riciclaggio di fibre cù una configurazione speciale. Per risparmià energia, hè stata sviluppata una slagger di impurità alta è media densità.

Luce impurità slagger luce impurità slagger luce impurità slagger hè un tipu di slagger chì hè apposta cuncepitu per eliminà l'impurità chì sò più chjuche di a proporzione di fibra in a polpa. Hà una grande significazione per purificà a polpa di carta.

Perchè a gravità specifica di impurità pesanti è impurità leggere hè diversa da quella di a fibra, a direzzione di u flussu di un bon flussu di slurry è di u flussu di slurry dopu a separazione hè ancu diversa in l'eliminatore di scorie.

Dunque, a struttura di l'eliminatore di scorie per rimuovere i dui hè diversa. Ancu a struttura di alcune impurità leggere hè più cumplessa, è i principali parametri tecnichi operativi sò ancu diversi.

Eliminatore di scorie affusolate Un equipamentu di purificazione di polpa è di scoria utilizatu in l'industria di a carta.

A forma hè un conu cun un Angulu conicu di circa 8 ~ 13 gradi. Hè fattu di acciaio inossidabile, gomma dura o ghisa rivestitu cù stratu di plastica di polietilene.

U muru internu hè lisciu è pulitu, resistente à l'usura, resistente à a pressione, resistente à a corrosione, è ùn si deforma micca sottu a temperatura di 40 ~ 60 ℃.

U muvimentu Eddy hè adupratu per rimuovere impurità pesanti.L'efficienza di rimozione di scoria hè superiore à a rimozione di scoria attuale, chì pò riduce significativamente u gradu di polvere di polpa.

È pò esse in fasci o file parallele, i sterili ponu esse scelti in sezioni, per riduce a perdita di scoria di polpa.


Tempu di posta: Dic-10-2020